Dostawa i wysyłka

W Austrii i Niemczech zazwyczaj dostarczamy towar w ciągu 1-2 dni roboczych.

Po otrzymaniu zamówienia towary zostaną przekazane dostawcy usług spedycyjnych w ciągu 1-2 dni roboczych (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).

Towary są wysyłane na terenie UE po cenie podanej w koszyku. Dostawa do innych krajów spoza UE może być realizowana wyłącznie na żądanie. W przypadku takich zapytań prosimy o kontakt pod adresem . Następnie sprawdzimy opcje wysyłki i określimy odpowiednie koszty wysyłki.

Dostawy poza UE mogą wiązać się z opłatami importowymi (cła, podatki), które ponosi kupujący.

Towary są zazwyczaj wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, DHL lub GLS. Dostawy do Wielkiej Brytanii do 2 kg są obsługiwane przez Post.at.

Koszty wysyłki

Koszty wysyłki zostaną wyświetlone po dodaniu wybranych produktów do koszyka.

Standardowe czasy dostawy

Poniżej przedstawiono standardowe czasy dostawy. Odchylenia spowodowane świętami państwowymi lub wyjątkowymi okolicznościami mogą wydłużyć czas dostawy.

Śledzenie przesyłki

W ciągu 24-48 godzin od otrzymania zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z numerem śledzenia odpowiedniej firmy transportowej (np. DPD, GLS, Post.at).

Przesyłkę można śledzić tutaj: Śledzenie przesyłki DPD

Jeśli nie otrzymałeś powiadomienia, sprawdź folder spamu lub wyślij nam wiadomość z numerem zamówienia.

Ważna uwaga dotycząca uszkodzonych przesyłek

Prosimy o sprawdzenie przesyłki przy odbiorze. Jeśli przesyłka jest uszkodzona, należy to zgłosić dostawcy usług przewozowych i naszemu działowi obsługi klienta w ciągu 48 godzin.

Czas przetwarzania

Zamówienia otrzymane do godziny 14:00 są zazwyczaj wysyłane tego samego dnia roboczego.

Dobrze wiedzieć: Ponad 12 000 zadowolonych klientów zaufało naszej szybkiej dostawie i niezawodnej wysyłce. Twoje zamówienie jest starannie pakowane i szybko wysyłane.